ЯК ВЛАШТОВАНО МУЗИЧНИЙ СВІТ
одна лекція
200
грн
Оберіть лекцію
......1 ЛЕКЦІЯ.........Інтонаційна криза XVI-XVII ст. та інфраструктура європейської музичної культури Нового часу
1. Інтонаційна криза – показник зміни музичних епох.
2. Фактори та маркери кризи.
3. Освоєння антропоцентричного простору та часу в Новоєвропейській музиці.
3. Нова жанрова система та відповідна їй інфраструктура.
..........2 ЛЕКЦІЯ.......Оперний театр в інфраструктурі новоєвропейського музичного життя
1. Місце опери в Новоєвропейській музичній культурі.
2. Типи оперних театрів.
3. Венеція та її роль у розвитку оперно-театральної справи. Театр Сан-Кассіано – перший загальнодоступний театр.
..........3 ЛЕКЦІЯ.........Оперна сцена
1. Комунікативний ланцюжок «композитор-виконавець-слухач».
2. Структура сцени. Сцена театрів Сан-Карло (Неаполь), Ля Скала (Мілан).
3. Динамізація сцени (до та після Тореллі). Театр в Луго.
4. Принцип раціонального утилітаризму. Родина Бібьєна та її представники. Театр з пап'є-маше (Прага).
5. Типологія завіс.
.........4 ЛЕКЦІЯ........Зал оперного театру
1. Італійський чи французький? Італійська крива. Ля Феніче, Віденська опера, Ла Скала.
2. Освітлення в оперному театрі. Театральні пожежі (Одеса, Київ, Венеція).
3. Публіка та її поведінка. Клакьори.
02.06.......5 ЛЕКЦІЯ.......Еволюція оперного театру. Сучасний театр
1. Оперний театр Вагнера (Байройт).
2. Оперні театри США та азійських країн.
3. Королівська опера в Копенгагені.
09.06........6 ЛЕКЦІЯ........Філармонічний (концертний) зал як інфраструктурне утворення
1. Відмінності філармонічного та оперного залу.
2. Формування філармонічного залу: Оксфорд-Единбург-Лондон.
3. Експерименти ХІХ ст. та їх наслідки.
16.06..........7 ЛЕКЦІЯ..........«Велика п'ятірка»: еталонні філармонічні зали
1. «Навколомузичний бізнес» як фактор вдосконалення філармонічних залів.
2. П'ять видатних залів світу: Відень, Лейпциг, Амстердам, Нью-Йорк, Бостон.
20. 06........8 ЛЕКЦІЯ..........Філармонічні зали ХХ-ХХІ ст.
1. Мистецька сфера-креативні індустрії. Збільшення кількості інтонаційних практик та їх вплив на музичну (концертну) інфраструктуру.
2. Зміна конфігурації філармонічного залу, її причини та наслідки.
3. Видатні концертні зали сучасності (Нью-Йорк, Токіо, Копенгаген, Париж, Гамбург, Вроцлав).
23.06..........9 ЛЕКЦІЯ.........Нотовидання в інфраструктурі музичного життя
1. Нотовидання та його еволюція.
2. Місце нотовидавця в комунікативному ланцюжку «Композитор-виконавець-слухач».
3. Монополія чи спеціалізація? Моделі успіху.
4. Ключові музичні видавництва світу.
30.06..........10 ЛЕКЦІЯ.......Звукозапис – нова реалія музичного життя
1. Огляд основних етапів розвитку індустрії звукозапису.
2. Репертуарна політика провідних звукозаписуючих фірм. Трансформація ринку.
3. Стратегії філофонів.
4. Цифролюція.
5. Шизофонія.
......1 ЛЕКЦІЯ
ІНТОНАЦІЙНА КРИЗА XVI-XVII СТ. ТА ІНФРАСТРУКТУРА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОГО ЧАСУ
1. Інтонаційна криза – показник зміни музичних епох.
2. Фактори та маркери кризи.
3. Освоєння антропоцентричного простору та часу в Новоєвропейській музиці.
3. Нова жанрова система та відповідна їй інфраструктура.
..........2 ЛЕКЦІЯ
ОПЕРНИЙ ТЕАТР В ІНФРАСТРУКТУРІ НОВОЄВРОПЕЙСЬКОГО МУЗИЧНОГО ЖИТТЯ
1. Місце опери в Новоєвропейській музичній культурі.
2. Типи оперних театрів.
3. Венеція та її роль у розвитку оперно-театральної справи. Театр Сан-Кассіано – перший загальнодоступний театр.
..........3 ЛЕКЦІЯ
ОПЕРНА СЦЕНА
1. Комунікативний ланцюжок «композитор-виконавець-слухач».
2. Структура сцени. Сцена театрів Сан-Карло (Неаполь), Ля Скала (Мілан).
3. Динамізація сцени (до та після Тореллі). Театр в Луго.
4. Принцип раціонального утилітаризму. Родина Бібьєна та її представники. Театр з пап'є-маше (Прага).
5. Типологія завіс.
.........4 ЛЕКЦІЯ........
ЗАЛ ОПЕРНОГО ТЕАТРУ
1. Італійський чи французький? Італійська крива. Ля Феніче, Віденська опера, Ла Скала.
2. Освітлення в оперному театрі. Театральні пожежі (Одеса, Київ, Венеція).
3. Публіка та її поведінка. Клакьори.
02.06.......5 ЛЕКЦІЯ.......
ЕВОЛЮЦІЯ ОПЕРНОГО ТЕАТРУ. СУЧАСНИЙ ТЕАТР
1. Оперний театр Вагнера (Байройт).
2. Оперні театри США та азійських країн.
3. Королівська опера в Копенгагені.
09.06........6 ЛЕКЦІЯ
ФІЛАРМОНІЧНИЙ (КОНЦЕРТНИЙ) ЗАЛ ЯК ІНФРАСТРУКТУРНЕ УТВОРЕННЯ
1. Відмінності філармонічного та оперного залу.
2. Формування філармонічного залу: Оксфорд-Единбург-Лондон.
3. Експерименти ХІХ ст. та їх наслідки.
16.06..........7 ЛЕКЦІЯ
«ВЕЛИКА П'ЯТІРКА»: ЕТАЛОННІ ФІЛАРМОНІЧНІ ЗАЛИ
1. «Навколомузичний бізнес» як фактор вдосконалення філармонічних залів.
2. П'ять видатних залів світу: Відень, Лейпциг, Амстердам, Нью-Йорк, Бостон.
20. 06........8 ЛЕКЦІЯ
ФІЛАРМОНІЧНІ ЗАЛИ ХХ-ХХІ СТ.
1. Мистецька сфера-креативні індустрії. Збільшення кількості інтонаційних практик та їх вплив на музичну (концертну) інфраструктуру.
2. Зміна конфігурації філармонічного залу, її причини та наслідки.
3. Видатні концертні зали сучасності (Нью-Йорк, Токіо, Копенгаген, Париж, Гамбург, Вроцлав).
23.06........9 ЛЕКЦІЯ
НОТОВИДАННЯ В ІНФРАСТРУКТУРІ МУЗИЧНОГО ЖИТТЯ
1. Нотовидання та його еволюція.
2. Місце нотовидавця в комунікативному ланцюжку «Композитор-виконавець-слухач».
3. Монополія чи спеціалізація? Моделі успіху.
4. Ключові музичні видавництва світу.
30.06.........10 ЛЕКЦІЯ
ЗВУКОЗАПИС – НОВА РЕАЛІЯ МУЗИЧНОГО ЖИТТЯ
1. Огляд основних етапів розвитку індустрії звукозапису.
2. Репертуарна політика провідних звукозаписуючих фірм. Трансформація ринку.
3. Стратегії філофонів.
4. Цифролюція.
5. Шизофонія.
Click to order
ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ
Total: